Time flies...

7 juli 2021 - Eindhoven, Nederland

Vandaag was voorlopig mn laatste werkdag. Tijdens de virtuele lunch een afscheidsrondje langs m'n collega's. Ik voel me toch een beetje 'peu nerveux', maar kan terugkijken op een goede voorbereiding. Het was oorspronkelijk mijn bedoeling om het Jabikspaad in Friesland - Overijsel uit te lopen en door te gaan naar Eindhoven. Door Covid heb ik dat plan in de koelkast gezet en heb mijn Heerenveen - Eindhoven afstand virtueel gemaakt (300 km). Ik was net weer een beetje bijgekomen van mijn longontsteking uit de winter 2019-2020 (non Covid) en zag geen enkele aanleiding om het risico op een IC opname te gaan uittesten.

Fun fact: Met mijn Polar hartslagmeter heb ik een rapport gemaakt van de afgelopen 3/4 jaar. Afstand 713,9 km in 136:42 u (Session avg 02:54). Totaal 58.755 kcal, damn!; zie je niks van helaas op de weegschaal. Met het Friesland avontuur en alle niet gemeten afstanden kom ik op een ruime 1100 km. Mmmmm niet onlogisch dat ik mn schoenen al moest laten verzolen! De punten van mn wandelstokken waren ook al op! De meeste mensen die mij kennen zullen niet verbaasd zijn dat alles inmiddels weer vernieuwd is en glimt en blinkt.

1. Tanja Groenendijk:
    8 juli 2021
    Een hele mooie start gewenst morgen !!
  2. Ad Opheij:
    9 juli 2021
    Hallo Duuk, wens je heel veel succes morgen, en de rest van de dagen, weken en maanden die komen gaan.
  3. Myrna:
    9 juli 2021
    Ik heb waanzinnig respect voor wat je doet!
    Succes en geniet van elke minuut!
  4. Josée Keijzer:
    9 juli 2021
    Heel veel plezier Duik!!!