Gestart!!

9 juli 2021 - Eindhoven, Nederland

Vanmorgen is Duuk gestart aan zijn tocht!! Na het "laatste" ochtendmaal aan de Warande is Duuk, samen met vaste wandelmaat Vincent vertrokken. Met een heerlijk zonnetje en een fijne temperatuur van 18 graden is het in ieder geval fijn lopen. Om 12:30 ontmoeten we elkaar weer, samen met vrienden en familie bij de Pelgrimeshoeve in Vessem. Daar zal hij een speciale heenzending ontvangen. Later meer hierover... (co-auteur Marjo :-) )

Vertrek vanaf de Warande

1. Ruud Einden:
    9 juli 2021
    Bon voyage Duuk! En ook voor jou Marjo! :-)
  2. Nicolette Mijnsbergen:
    Goede reis Duuk en Vincent! Wat fijn Marjo dat je ons op de hoogte houdt via dit blog. Ik vind het erg leuk om mee te mogen lezen.
  3. Maya:
    Wow geweldig!!
    Heel veel kracht en plezier op jullie tocht en boven al veel uitzonderlijke ervaringen!
    Prachtig om te kunnen volgen!
  4. Alja:
    9 juli 2021
    Goede reis heren, fijn om via blogs de reis te kunnen volgen....succes:-)
  5. Alja:
    Succes met deze bijzondere tocht. Mooi zo'n reisblog, zodat men op de hoogte blijft (tevens via een ander kanaal)